Szinte minden marketinges anyagban olvashatsz arról, hogy a célcsoport szűkítésével valójában növelni tudod az elérést, a célcsoport elkötelezettségét, és a bevételed.
Ezt sokan nehezen lépik meg, hiszen első látásra nem logikus, hogy szűkíted a célcsoportot. A célcsoport szűkítésével sokkal nagyobb követőbázist, közönséget lehet építeni, és ha ügyes vagy, akkor ez a bevételeiden is észre fogod venni.
Nem kell egyszerre mindenkihez szólni!
Ez azért nehéz, mert bízol, hiszel benne, hogy a terméket/ szolgáltatásod, ami mindenki számára hasznos, értékes. Ezért szeretnél mindenkihez szólni, mindenkinek értékesíteni a terméked, szolgáltatásod.
Szűkítsd a célcsoportod és kinyílik előtted a piac.
Azáltal, hogy szűkíted a célcsoportod, már nem kell általánosságban beszélned, kommunikálnod a célközönséged felé. Sokkal relevánsabban, sokkal pontosabban tudod megfogalmazni és eljuttatni az üzeneted.
Ez azt fogja eredményezni, hogy sokkal inkább magáénak érzi a felhasználó az üzeneted, ha épp megoldást keres a problémájára.
Azzal, hogy szűkítették a célcsoportot, sokkal relevánsabbak az üzeneteik, a blogon megjelenő bejegyzéseik, stb.