Vezetői és egyéb tréningek
Ezekkel a tréningekkel vállalatok valós problémáira kínálunk megoldásokat. Felmérjük a hozzánk forduló cégek céljait, a résztvevők körét és természetesen előre konzultálunk a döntéshozókkal, terveikkel kapcsolatban. Ehhez alakítjuk a tréninget, testre szabottan, kizárólag az adott cégnek.
Amennyiben szeretné vezetőit továbbképezni, vállalatuknál az alábbi témákkal kapcsolatban rövid határidőn belül vállaljuk a tréning szervezését. Igény szerint a vállalat telephelyén vagy általunk biztosított helyszínen is megvalósulhat a tréning.
ONLINE MARKETING TRÉNINGEK
tematikái
- Az online marketing jelentősége. Miért legyünk jelen az interneten?
- Az online marketing felépítése és integrálása a marketingstratégiába. Célok, célcsoportok meghatározása.
- Tudatos stratégiák. Bizalomépítés online
- Leggyakrabban használt hatékony online marketing eszközök bemutatása
- A weboldal szerepe és helyes felépítése, a landing oldalak célja
- A blog
- Hogyan használjuk üzleti célra a Facebook-ot?
- E-mail marketing stratégiák és a hírlevélírás titkai
- A Google és a benne rejlő üzleti lehetőség
- Mi az a SEO? A keresőoptimalizálás alapvető feltételei
- Az első találatok között a Google-ben: Google Adwords.
- Google Analytics – Hányan nézik a weboldalamat? Mit csinálnak a látogatók?
- Hasznos és ingyenes Google eszközök, az online marketing nélkülözhetetlen elemei
- Hogyan lesz az online érdeklődőből offline ügyfelem?
- Keresztmarketing, partnerkapcsolatok az online marketingben
- Weboldalelemzések és személyes konzultáció
- Email marketing alapszabályai, eszközei
- Hogyan különböztessük meg magunkat a Spam-küldőktől?
- Személyes adatok szabályos kezelése
- Hogyan érjem el, hogy kinyissák a levelem?
- Miért hasznos a perszonalizálás?
- Hogyan ellenőrizhetjük az e-mail címeket?
- Mit tehet a SEO (keresésoptimalizálás) ma a honlapomért?
- Az internet valós működése és törvényszerűségei: Eszközök és böngészők, operációs rendszerek, internet-hozzáférés sajátosságai.
- A keresőmotorok működése: robotok, kontroll eszközök, linkek, statisztikai korrekciók a találatokban.
- Milyen honlapot készítsünk?
- Honlap típusok, jellegzetes funkciók, tartalom közlés formái, fenntartáshoz szükséges emberi és technikai erőforrások.
- A tartalomhoz kapcsolódó kritériumok (szöveg, struktúra, képek, multimédia elemek)
- Hogyan népszerűsítsük oldalunkat és milyen eszközök lesznek hatékonyak?
- Népszerűséget befolyásoló külső eszközök és médiumok: (Nyomtatott marketing eszközök, hírlevél és SPAM, Fizetett elektronikus hirdetések, Közösségi marketing)
- A különböző eszközök haszna a honlap látogatottságának és konverziós képességének tükrében.
- Honnan tudom, hogy milyen most a weblapom és mit kell tennem?
- Ellenőrző eszközök, automatizált rendszerek, elemzési technikák.
- Megoldások az időtakarékos és folyamatos nyomon követéshez, konkurencia figyeléséhez, a technológiai elvárások követéséhez.
- Mennyi munkával és pénzzel jár egy webáruház működtetése hosszú távon?
- Mik a trendek jelenleg hazánkban, mi várható a következő években?
- Mit lehet és mit nem lehet eladni egy webáruház segítségével?
- Milyen fizetési és szállítási módok működnek ma Magyarországon?
- Milyen jogi kötelezettségeknek kell megfelelni?
- Mennyibe kerül egy webáruház, és miért vannak akkora különbségek árban?
- Mitől fog a webáruház ténylegesen „működni”, azaz pénzt termelni?
- Hogyan induljunk el ezzel az egésszel, hol kezdjünk neki?
- Design, használhatóság, tartalom és kapcsolatuk a konverzióban
- Miért van szükség a CRM rendszerre?
- Hogyan könnyíti meg az ügyfelekkel és az alvállalkozókkal való kapcsolattartást a rendszer használata?
- Milyen területeken használható?
- Hogyan takaríthatunk meg időt a CRM rendszer segítségével napi munkafeladataink végzésekor?
- Az internetre feltett képek, szövegek, grafikák szerzői jogi védelme
- Adatvédelmi követelmények,
- Milyen trendek, szabályozási irányok várhatóak az internetjog világában?
VEZETŐI TRÉNINGEK
tematikái
- A résztvevők megtanulják a bizalom villámgyors kiépítését az ügyfelekkel, ezáltal az értékesítési volumen gyors ütemben nőni kezd
- Megtanulják, hogyan érjék el az IGEN választ percek alatt
- Különleges mondatokat tanulnak, amelyek jelentősen növelik az eladást
- Teljesen másként fogják kezelni a hölgy és férfi ügyfeleket, ezáltal megnövelik az üzletkötések számát
- Percek alatt fel tudják építeni saját és céges hitelességüket
- Konzerv kérdéseket tanulnak, amelyekkel azonnal irányíthatóak az ügyfelek
- Megtanulják a tárgyaló partner tudatalattijának irányítását
- Csoportdinamikai alapok, bizalomépítés, jelenlét, fókuszált aktív figyelem, vezetői önismeret alapok, páros és csoportos gyakorlatok
- együttműködés, paradigmák prekoncepciók, döntés (gyakorlati feladat)
- Coaching alapok, (GROW modell)
- Vezetői kommunikáció, döntéshozatal, csapatmunka (gyakorlat)
- Mitől lesz valaki jó vezető? Coaching személetű vezetés alapjai
- Aki kérdez az irányít – Kérdezéstechnikai alapok
- A részvevők kitűzhetik magának a következő 5-12 hónapban bejárandó utat, a szervezetfejlesztés, kisvállalati kontrolling és munkakultúra javítás területein.
- Másutt már bevált, helyes elveket, rutinokat tanulnak meg és nem maguknak kell kikínlódniuk azokat
- Rádöbbennek, mennyi még rendesen el nem végzett feladat van a cégükben
- Határozottá válik, hogy mi az elvárás az egyes posztokon
- A szervezeti felépítés legnagyobb hibái kijavításra kerülnek
- A közös tervezési munka során javul a csapatban dolgozási képességük
Minden egyes nap tárgyalunk valakivel, hol sikeresen, hol kevésbé. Minden tárgyalás legfontosabb része, hogy a saját érdekeinknek megfelelően szolgáljuk, és a tárgyalásokból lehetőségeket, leendő ügyfeleket szerezzünk.
Ahhoz, hogy ez sikeres legyen, meg kell tanulnunk a tárgyalás fő pontjait.
- Különbségek felfedezései
- Gyakorlati példákon keresztüli tanulás
- Magabiztos kiállás, beszédtechnika
- Meggyőzéstechnikák
- Csapatmunka
- Tárgyalás felkészülési stratégiák
Ahhoz, hogy egy tárgyalás sikeres legyen, szükséges egy megfelelő prezentációt készíteni, hogy a mondandónkat megfelelő grafikával is tudjuk illusztrálni. Ám egy prezentációnál sok összetevőre kell figyelni, legyen megfelelő a kép/szöveg arány, színvilág, témának megfelelő háttér, egyszerű legyen, de mégis figyelemfelkeltő.
A tréning részei:
- vi/prezi továbbképzés
- asszertív kommunikáció
- Testtartás, gesztusok
- Felkészülési tanácsadás
- Vizuális eszközök, grafikai ábrázolás
- prezentáció strukturalizálás
Konfliktushelyzetek minden vállalatnál kialakulnak, legyen az korosztálybeli kérdés, más elképzelések, gondolatmenetek. Ahhoz, hogy ezeknek a számát és idejét lecsökkentsék fontos tudni, hogy milyen kommunikációval lehet ezt csillapítani.
- Csoportmegbeszélés
- Megoldáskeresés
- nyerő-nyerő megközelítés
- viselkedéstípus elemzés
- Stresszkezelés
- Média kommunikáció
- Asszertív (problémamegoldó) kommunikáció
- Hatásos kommunikáció – vezetés hatalom nélkül
- Interjú technikák
- Non verbális kommunikáció
- Csapatépítés
Ahhoz, hogy minden tender megfelelő időben kikerüljön, fontos az időbeosztásra odafigyelni, aminek feladata nem elhanyagolgató kis apróság. Rengeteg megbízás ezen tud elcsúszni.
- Rendszerezés
- Koordinálás
- Tervezés
Az értékesítés egy nehéz műfaj az üzleti szakmában. Meggyőzni a vevőt, hogy mi vagyunk a legideálisabb jelölt. Az értékesítő telefonbeszélgetések, legyen az hideg vagy meleg hívás számos buktatóval járhat, de ezek mind tanulhatóak.
- Potenciális ügyfelek megtalálása, kapcsolattartás
- Konkurencia, árharc kezelés
- Asszertív kommunikáció
- Meggyőzés művészete
- Prioritás kezelése
- Ütemezés
- Professzionális értékesítés
- A kiemelt ügyfelekkel való kommunikáció, kapcsolattartás
- Magas szintű kapcsolat kialakítása, építése
- Szereplők szerepének és funkciójának azonosítása, kezelése
- Problémák megoldása
- „Beszerzési ösztönzés” kialakítása
Egy projekt megálmodása, kezelése, végigfuttatása rengeteg lépésből áll. Ahhoz, hogy minden a lehető legjobban alakuljon fontos, hogy minden egyes részt kontrollálni kell, ennek praktikáit mutatja meg a tréning.
- Projekt megértése
- Gazdasági vizsgálata
- Ütemterv
- Controlling
- Projekt értékelése
- Kommunikáció hatékonyságának kezelése
- Saját álláspont meggyőző tálalása
- Asszertív kommunikáció
- Konfliktuskezelés
- Reklamációk kezelése
- Dolgozók motiválása
- Motiváció és meggyőzés művészete
- Honorárium szabályozása
- Teljesítménymérés
- Konfliktuskezelés gyors megoldása
A tréning során az eltérő kultúrák képviselőinek kommunikációját mutatjuk be. Különböző kultúráknál olyan verbális és non-verbális jelek lehetnek, ami miatt tárgyalások csúszhatnak el.
- Verbális és non-verbális kommunikáció
- Kulturális tárgyalástechnikák
Vezetői és egyéb tréningek
Ezekkel a tréningekkel vállalatok valós problémáira kínálunk megoldásokat. Felmérjük a hozzánk forduló cégek céljait, a résztvevők körét és természetesen előre konzultálunk a döntéshozókkal, terveikkel kapcsolatban. Ehhez alakítjuk a tréninget, testre szabottan, kizárólag az adott cégnek.
Amennyiben szeretné vezetőit továbbképezni, vállalatuknál az alábbi témákkal kapcsolatban rövid határidőn belül vállaljuk a tréning szervezését. Igény szerint a vállalat telephelyén vagy általunk biztosított helyszínen is megvalósulhat a tréning.
ONLINE MARKETING TRÉNINGEK
tematikái
- Az online marketing jelentősége. Miért legyünk jelen az interneten?
- Az online marketing felépítése és integrálása a marketingstratégiába. Célok, célcsoportok meghatározása.
- Tudatos stratégiák. Bizalomépítés online
- Leggyakrabban használt hatékony online marketing eszközök bemutatása
- A weboldal szerepe és helyes felépítése, a landing oldalak célja
- A blog
- Hogyan használjuk üzleti célra a Facebook-ot?
- E-mail marketing stratégiák és a hírlevélírás titkai
- A Google és a benne rejlő üzleti lehetőség
- Mi az a SEO? A keresőoptimalizálás alapvető feltételei
- Az első találatok között a Google-ben: Google Adwords.
- Google Analytics – Hányan nézik a weboldalamat? Mit csinálnak a látogatók?
- Hasznos és ingyenes Google eszközök, az online marketing nélkülözhetetlen elemei
- Hogyan lesz az online érdeklődőből offline ügyfelem?
- Keresztmarketing, partnerkapcsolatok az online marketingben
- Weboldalelemzések és személyes konzultáció
- Email marketing alapszabályai, eszközei
- Hogyan különböztessük meg magunkat a Spam-küldőktől?
- Személyes adatok szabályos kezelése
- Hogyan érjem el, hogy kinyissák a levelem?
- Miért hasznos a perszonalizálás?
- Hogyan ellenőrizhetjük az e-mail címeket?
- Mit tehet a SEO (keresésoptimalizálás) ma a honlapomért?
- Az internet valós működése és törvényszerűségei: Eszközök és böngészők, operációs rendszerek, internet-hozzáférés sajátosságai.
- A keresőmotorok működése: robotok, kontroll eszközök, linkek, statisztikai korrekciók a találatokban.
- Milyen honlapot készítsünk?
- Honlap típusok, jellegzetes funkciók, tartalom közlés formái, fenntartáshoz szükséges emberi és technikai erőforrások.
- A tartalomhoz kapcsolódó kritériumok (szöveg, struktúra, képek, multimédia elemek)
- Hogyan népszerűsítsük oldalunkat és milyen eszközök lesznek hatékonyak?
- Népszerűséget befolyásoló külső eszközök és médiumok: (Nyomtatott marketing eszközök, hírlevél és SPAM, Fizetett elektronikus hirdetések, Közösségi marketing)
- A különböző eszközök haszna a honlap látogatottságának és konverziós képességének tükrében.
- Honnan tudom, hogy milyen most a weblapom és mit kell tennem?
- Ellenőrző eszközök, automatizált rendszerek, elemzési technikák.
- Megoldások az időtakarékos és folyamatos nyomon követéshez, konkurencia figyeléséhez, a technológiai elvárások követéséhez.
- Mennyi munkával és pénzzel jár egy webáruház működtetése hosszú távon?
- Mik a trendek jelenleg hazánkban, mi várható a következő években?
- Mit lehet és mit nem lehet eladni egy webáruház segítségével?
- Milyen fizetési és szállítási módok működnek ma Magyarországon?
- Milyen jogi kötelezettségeknek kell megfelelni?
- Mennyibe kerül egy webáruház, és miért vannak akkora különbségek árban?
- Mitől fog a webáruház ténylegesen „működni”, azaz pénzt termelni?
- Hogyan induljunk el ezzel az egésszel, hol kezdjünk neki?
- Design, használhatóság, tartalom és kapcsolatuk a konverzióban
- Miért van szükség a CRM rendszerre?
- Hogyan könnyíti meg az ügyfelekkel és az alvállalkozókkal való kapcsolattartást a rendszer használata?
- Milyen területeken használható?
- Hogyan takaríthatunk meg időt a CRM rendszer segítségével napi munkafeladataink végzésekor?
- Az internetre feltett képek, szövegek, grafikák szerzői jogi védelme
- Adatvédelmi követelmények,
- Milyen trendek, szabályozási irányok várhatóak az internetjog világában?
VEZETŐI TRÉNINGEK
tematikái
- A résztvevők megtanulják a bizalom villámgyors kiépítését az ügyfelekkel, ezáltal az értékesítési volumen gyors ütemben nőni kezd
- Megtanulják, hogyan érjék el az IGEN választ percek alatt
- Különleges mondatokat tanulnak, amelyek jelentősen növelik az eladást
- Teljesen másként fogják kezelni a hölgy és férfi ügyfeleket, ezáltal megnövelik az üzletkötések számát
- Percek alatt fel tudják építeni saját és céges hitelességüket
- Konzerv kérdéseket tanulnak, amelyekkel azonnal irányíthatóak az ügyfelek
- Megtanulják a tárgyaló partner tudatalattijának irányítását
- Csoportdinamikai alapok, bizalomépítés, jelenlét, fókuszált aktív figyelem, vezetői önismeret alapok, páros és csoportos gyakorlatok
- együttműködés, paradigmák prekoncepciók, döntés (gyakorlati feladat)
- Coaching alapok, (GROW modell)
- Vezetői kommunikáció, döntéshozatal, csapatmunka (gyakorlat)
- Mitől lesz valaki jó vezető? Coaching személetű vezetés alapjai
- Aki kérdez az irányít – Kérdezéstechnikai alapok
- A részvevők kitűzhetik magának a következő 5-12 hónapban bejárandó utat, a szervezetfejlesztés, kisvállalati kontrolling és munkakultúra javítás területein.
- Másutt már bevált, helyes elveket, rutinokat tanulnak meg és nem maguknak kell kikínlódniuk azokat
- Rádöbbennek, mennyi még rendesen el nem végzett feladat van a cégükben
- Határozottá válik, hogy mi az elvárás az egyes posztokon
- A szervezeti felépítés legnagyobb hibái kijavításra kerülnek
- A közös tervezési munka során javul a csapatban dolgozási képességük
Minden egyes nap tárgyalunk valakivel, hol sikeresen, hol kevésbé. Minden tárgyalás legfontosabb része, hogy a saját érdekeinknek megfelelően szolgáljuk, és a tárgyalásokból lehetőségeket, leendő ügyfeleket szerezzünk.
Ahhoz, hogy ez sikeres legyen, meg kell tanulnunk a tárgyalás fő pontjait.
- Különbségek felfedezései
- Gyakorlati példákon keresztüli tanulás
- Magabiztos kiállás, beszédtechnika
- Meggyőzéstechnikák
- Csapatmunka
- Tárgyalás felkészülési stratégiák
Ahhoz, hogy egy tárgyalás sikeres legyen, szükséges egy megfelelő prezentációt készíteni, hogy a mondandónkat megfelelő grafikával is tudjuk illusztrálni. Ám egy prezentációnál sok összetevőre kell figyelni, legyen megfelelő a kép/szöveg arány, színvilág, témának megfelelő háttér, egyszerű legyen, de mégis figyelemfelkeltő.
A tréning részei:
- vi/prezi továbbképzés
- asszertív kommunikáció
- Testtartás, gesztusok
- Felkészülési tanácsadás
- Vizuális eszközök, grafikai ábrázolás
- prezentáció strukturalizálás
Konfliktushelyzetek minden vállalatnál kialakulnak, legyen az korosztálybeli kérdés, más elképzelések, gondolatmenetek. Ahhoz, hogy ezeknek a számát és idejét lecsökkentsék fontos tudni, hogy milyen kommunikációval lehet ezt csillapítani.
- Csoportmegbeszélés
- Megoldáskeresés
- nyerő-nyerő megközelítés
- viselkedéstípus elemzés
- Stresszkezelés
- Média kommunikáció
- Asszertív (problémamegoldó) kommunikáció
- Hatásos kommunikáció – vezetés hatalom nélkül
- Interjú technikák
- Non verbális kommunikáció
- Csapatépítés
Ahhoz, hogy minden tender megfelelő időben kikerüljön, fontos az időbeosztásra odafigyelni, aminek feladata nem elhanyagolgató kis apróság. Rengeteg megbízás ezen tud elcsúszni.
- Rendszerezés
- Koordinálás
- Tervezés
Az értékesítés egy nehéz műfaj az üzleti szakmában. Meggyőzni a vevőt, hogy mi vagyunk a legideálisabb jelölt. Az értékesítő telefonbeszélgetések, legyen az hideg vagy meleg hívás számos buktatóval járhat, de ezek mind tanulhatóak.
- Potenciális ügyfelek megtalálása, kapcsolattartás
- Konkurencia, árharc kezelés
- Asszertív kommunikáció
- Meggyőzés művészete
- Prioritás kezelése
- Ütemezés
- Professzionális értékesítés
- A kiemelt ügyfelekkel való kommunikáció, kapcsolattartás
- Magas szintű kapcsolat kialakítása, építése
- Szereplők szerepének és funkciójának azonosítása, kezelése
- Problémák megoldása
- „Beszerzési ösztönzés” kialakítása
Egy projekt megálmodása, kezelése, végigfuttatása rengeteg lépésből áll. Ahhoz, hogy minden a lehető legjobban alakuljon fontos, hogy minden egyes részt kontrollálni kell, ennek praktikáit mutatja meg a tréning.
- Projekt megértése
- Gazdasági vizsgálata
- Ütemterv
- Controlling
- Projekt értékelése
- Kommunikáció hatékonyságának kezelése
- Saját álláspont meggyőző tálalása
- Asszertív kommunikáció
- Konfliktuskezelés
- Reklamációk kezelése
- Dolgozók motiválása
- Motiváció és meggyőzés művészete
- Honorárium szabályozása
- Teljesítménymérés
- Konfliktuskezelés gyors megoldása
A tréning során az eltérő kultúrák képviselőinek kommunikációját mutatjuk be. Különböző kultúráknál olyan verbális és non-verbális jelek lehetnek, ami miatt tárgyalások csúszhatnak el.
- Verbális és non-verbális kommunikáció
- Kulturális tárgyalástechnikák