3 Fókuszterület a következetesen magas színvonalú tartalomhoz

Marketing felirat illusztrációkkalA mai világban a másodrendű tartalom közzététele teljes időpocsékolás. Nincs értelme hozzájárulni a középszerűség növekvő halmához. Elpazarolja az idejét, és ami még rosszabb, elpazarolja a közönség idejét. Annyi tartalom szenved a kevés “szivárgás” professzionalitástól. Ezek olyan hibák, amelyek aláássák a tartalom jogosultságát, elárasztják a közönség érdeklődését és elvonják az üzleti célokat. A legtöbb időben ezek a problémák teljesen megjavíthatók. Nem kell tökéletesnek lennie. Hiba lenne azt gondolni, hogy valamilyen díjnyertes szerzőnek kell lennie ahhoz, hogy szilárd, érdekes és nagyon vonzó tartalmat hozzon létre. Akár szövegeket, hanganyagokat, videókat, akár bármilyen más formátumot is készít, vannak olyan kulcsfontosságú elemek, amelyeket következetesen meg kell találni. Ezek olyan elemek, amelyek megakadályozzák az idegesítő “szivárgásokat”.

Természetesen, ahogy fejleszted a készségeidet, úgy a tartalmaid még hatékonyabbá válnak. De néha még az fontos, amikor egy nagyszerű írás is hiányzik a jel.

A tömör, erős írás fontos a tartalommarketinghez. De szilárd, erős stratégia még fontosabb. Ha mindkettőt összerakhatja, akkor megállíthatatlan. Ha valami furcsa oknál fogva csak egyet kell választania, hogy elinduljon, válassza a stratégiát. Az intelligens stratégia, következetesen megvalósítva, a leggyorsabb módja annak, hogy hova menjen. És a gyenge stratégiával végzett gyönyörű írás gyakran túlzottan frusztráló időpocsékolássá válik.

A Következetes minőség egy dolog, hogy képes legyen egy jó darab tartalom. A másik, hogy minőségi anyagokat készítsen, hétről hétre és hónapról hónapra.