- Kivel szándékozik szolgálni ezzel a tartalommal?
- Mit fognak kiolvasni vagy hallani?
- Hogyan fog ez a tartalom a nagyobb üzleti célokat szolgálni?
Az írás megkezdése előtt a célok gyors ellenőrzése segít szilárd, hatalomnövelő munkát létrehozni. És sokkal gyorsabban fogod megtenni, mintha megpróbáltad fülhallgatni.
Szerkezet
Akár forgatókönyvet, akár számozott listás bejegyzést szeretne beszélni, akkor a struktúra létfontosságú, ha azt szeretné, hogy az írás megy a távolságra.
A gyors botrányra reagálhat a legutóbbi botrány. És néha ez tökéletesen tisztességes módja annak, hogy felhívja a figyelmet webhelyére.
De ha azt szeretné, hogy az emberek tartsanak fenn – és továbbra is megtalálják az értéket a tartalomban évekig a jövőben – szilárd struktúrára van szükség.
A főcím elég nagy ahhoz, hogy elkapja a figyelmet? Gyorsan jutsz hozzá?
Tartalom
Biztosította-e elég információval az érvelését, anélkül, hogy túlterhelte vagy unatkozna a közönséggel?
A jól strukturált tartalom örömmel fogyasztja az olvasót, a nézőt vagy a hallgatót könnyedén a darabon keresztül.