“Tízből öt felnőtt rendelkezik aktív profillal a Facebookon, így ez a legnépszerűbb közösségi oldal
“A felnőttek 47 százalékának van aktív felhasználói profilja valamilyen közösségi oldalon. Persze ez nem azt jelenti hogy az ennyi embernek van egyesével ennyi profilja mert vannak olyan felhasználók akinek több profiljuk van egyszerre, egy falhasználóhoz.
“Vannak olyan csoportok, akik inkább jellemzően használják ezeket a közösségi oldalakat, nem meglepő módon ezek a fiatalok, a 18-29 évesek 75 százaléka használja. A felsőfokú végzettségűek 62 százalékának, a budapestiek 55 százalékának van aktív felhasználói profilja. A férfiak és nők arányában nincsen különbség” – ismertette a piackutató cég médiakutatási igazgatója. A 18-29 évesek 75 százaléka használja a közösségi média felületeket. A felsőfokú végzettségűek 66 százaléka használja a közösségi média felületeket.
“Bár a közösségi oldalak nagyon sok lehetőséget nyújtanak szórakozásra, kapcsolattartásra vagy akár munkakeresésre, azt látjuk a felmérésből, hogy napi rendszerességgel a felhasználók 17 százaléka leginkább a barátaival, 13 százaléka a családjával tartja a kapcsolatot valamelyik közösségi oldalon.
“Kevésbé jellemző, hogy az emberek tájékozódásra, munkakeresésre használják ezeket az oldalakat. Sokan tájékoztódnak azonban hírforrásként a facebook-ról, vagyis innen olvassák a napi híreket. Szórakozás, kapcsolattartás, és tájékozódás, mindhárom egyszerre használt funkciója a facebooknak. És természetesen ugyan egy kevésbé ismert funkció a hétköznapi felhasználók számára, de komoly reklámkampányokat és analitikákat is lehet futtatni a facebookon, melyet inkább a vállalkozók hasznosítanak.
Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod vagy céged oldala profi managementet, tartalomkeezelést kapna bátran keress fel mindket az alábbi elérhetőségeink egyikén!
Tel.: + 36-70/423-5253
Web.: www.goldonlinemarketing.hu
E-mail: goldonline@goldonlinemarketing.hu