Kell-e még offline marketing?

Napjainkban szinte mindenki jelen van valamilyen formában az interneten, ezért felmerül a kérdés, hogy nem elegendő-e ha csupán online felületeken reklámozzuk magunkat és a vállalkozásunkat.

A kérdés jogos, hiszen például a Facebookot nagyjából egymilliárd felhasználó használja napi szinten, így ők ezen a platformon könnyen és gyorsan elérhetőek. Ugyanakkor nem szabad lebecsülni az offline marketinget sem, hiszen még mindig több mint 3,5 millió magyar fizet elő televízióra, főleg az idősebb korosztály.

Emellett óriási jelentősége van egy jól kihelyezett plakátnak is, ahogy a rádióhirdetéseknek sem áldozott még le, hiszen a magyarok nagy százaléka autóval jár a munkahelyére, ahol még mindig hallgatnak rádiót, különösen a 30-60 év közötti korosztály. Akármilyen fontos is tehát az online marketing, az                                                                                                                                        offline reklámokra is ugyanúgy szükség van ahhoz, hogy mindenkit elérjünk.

A Gold Online Marketing pedig szerencsére mindegyikkel foglalkozik, ezért keress minket bátran, ha bármelyik érdekel is!